هر احتمالی برای من به از شر دیالیز وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

هر احتمالی برای من به از شر دیالیز وجود دارد

"سلام، آقا. من در دیالیز به مدت سه سال بوده است. من پس از دیالیز بسیار ضعیف است. در حال حاضر، من حجم ادرار تنها بدن 150ml در روز است. آیا شانس برای من به از شر دیالیز وجود دارد؟" اظهار داشت: توسط یک بیمار عمان .

لطفا نگران نباشید اگر شما وضعیت مشابه به عنوان او. در اینجا مقاله کمک خواهد کرد که شما اطلاعات بیشتر در مورد درمان های متناوب به دیالیز است. ممکن است بیرون آمدن یک پنجره اغوا پاپ آپ شما در حال خواندن این مقاله وجود دارد، شما می توانید مشاوره رایگان با متخصص کلیه از طریق آن را.
شایع درمان برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی هستند به دیالیز و نارسایی کلیه صبر کنید. با این حال، بیشتر و بیشتر بیماران به دنبال یک درمان موثر برای خلاص شدن از دیالیز به عنوان درک است که دیالیز می تواند به صدمه به کلیه ها و آلام دیگر منجر شود خلاص شوید. اما، آیا این بیماران می تواند دیالیز متوقف یا نه به شرایط بیماری خود مرتبط است. شما می توانید یک مکالمه رایگان با ما از طریق واتساپ +8618633865632 دارند.
در بیمارستان کلیه Shijiazhuang شرکت، درمان های طبیعی از جمله چینی پزشکی دهان و دندان، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، داغ فشرده درمان، حمام پا، فتیلهگذاری، سلول های بنیادی و دیگران کار خواهد کرد برای تمیز کردن مسائل اضافی و مواد زائد، افزایش ایمنی و خود بازیابی توانایی ، تعمیر عملکرد کلیه، و غیره
محدود شده توسط طول بخش، من برخی از درمان در جزئیات لیست. اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، لطفا از ارسال سوال خود را به kidney-support@hotmail.com، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy.
آن را به عنوان یک نتیجه از اثرات خوب آن بر بهبود عملکرد کلیوی با واکنش های جانبی کمتر می شود بیشتر و بیشتر محبوب در جهان است. در همین حال، درمان های دیگر مانند سم از بین بردن درمانی، کامل حمام درمانی، طب سوزنی و غیره خواهد شد در درمان به خاطر یک اثر بخشی بهتر استفاده می شود.
پا حمام.
در طول درمان، سم خواهد شد در حالی که حمام کردن پاهای بیمار را در جوهر استخراج شده از طب چینی انجام شده است. همچنین، آن ارائه می دهد یک محیط داخلی سالم و تمیز برای کلیه برای احیای. این یک راه امن تر و handier برای کمک به بیماران است.
اگر شما علاقه مند به درمان برای کمک به بیماران خلاص شدن از شر دیالیز هستند، لطفا پیام زیر ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

اطلاعات تماس با ما.
پست الکترونیک: kidney-support@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: